دانلود موزیک چشم رنگی علی دریان

دانلود موزیک چشم رنگی علی دریان

Download New Music Ali Dariyan Cheshm Rangi

دانلود موزیک چشم رنگی علی دریان

چشم رنگی علی دریان

ترانه موزیک چشم رنگی علی دریان

شبیهش ندیدم اون چشای رنگی
چقدر میاد بهت عکسای قدی
شدی جون دلم تا آخرش باهاتم
بمونی واسم الهی نفسم
دستاتو میگیرم نباشی میمیرم
عشق تو عوض کرده بازیو واسه من
نمیدونم چی شد شدی همه کسم
حس آم قبل تو همش فیک بوده اسن
ملودی مانیا
عشق تو تیره چپ سینم شده هدف
قبل تو شده همه عمرم تلف
حس عشقت واسم مثل گرد تو خون ع
بهترین وقتامون نم بارون ع
من باشم تو باشی دیگه تمومه
نمیدونم چی شد شدی همه کسم
حس آم قبل تو همش فیک بوده اسن
عشق تو تیره چپ سینم شده هدف
قبل تو شده همه عمرم تلف

واقعاً بهترین خبری که امروز شنیدم، انتشار آهنگ جدید از یکی از خواننده‌های برتر مورد علاقه‌ام بود! این آهنگ با نام چشم رنگی توسط علی دریان این خواننده پرطرفدار منتشر شده است و مطمئناً شما رو هم هیجان زده می‌کنه. این آهنگ با صدای قوی و فوق‌العاده آهنگسازی شده و می‌تونه شما رو به شدت هیجان زده کنه. صدای علی دریان با ترکیبی از حساسیت و قدرت، باعث می‌شه که احساس کنید که در دنیایی دیگر قرار دارید. آهنگ چشم رنگی با ریتم بسیار جذاب و پرانرژی، توانسته است احساساتی مثل شور و هیجان رو در دل شنونده ایجاد کنه. این آهنگ حتماً بهترین گزینه برای سرگرمیه، باعث می‌شه احساس کنید که در یک کنسرت زنده حضور دارید.

دانلود موزیک چشم رنگی علی دریان

ترانه‌ چشم رنگی علی دریان به خاطر سبک نوشتاری شگفت‌انگیزش، می‌تواند انرژی مثبتی در کنار خود به جای بگذارد. با کلماتی که برای بیان احساسات و عواطف غنی و کامل انتخاب شده‌اند، شنوندگان برای مدتی به دنیایی از خوشبختی و سرخوردگی ناشی از عشق دعوت می‌شوند. این ترکیب شیرین از اصالت و نوآوری موسیقی در آهنگ علی دریان چشم رنگی ، یک تجربه‌ی خلاقانه برای هر شنونده به ارمغان می‌آورد. با وجود اینکه برای خلق یک موسیقی جذاب و پرشور، استفاده از واژه‌هایی قدرتمند و با انرژی ضروری است، اما فقط واژه‌ها کافی نیست. اجرای مناسب، آهنگسازی زیبا و استفاده از ابزارهای صوتی مناسب، نیز برای خلق یک موسیقی جذاب و پرشور حیاتی هستند. در اثر چشم رنگی علی دریان این امر محقق شده است.

Looking for some new music to set the mood? Download Cheshm Rangi by Ali Dariyan for a diverse mix of sounds and genres.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.