دانلود موزیک تسلیم نشو پیمان خان

دانلود موزیک تسلیم نشو پیمان خان

Download New Music Peyman Khan Taslim Nasho

دانلود موزیک تسلیم نشو پیمان خان

تسلیم نشو پیمان خان

ترانه موزیک تسلیم نشو پیمان خان

برای خودت زندگی کن بی درد
هیچوقت نگو به آرزوهات برگرد
دشمنت احساسته
تسلیمش نشو نباز
زندگی نامرده پس
دنیات و خودت بساز
خوب بپوش بگو برقص بخند
حال خوب تو تو دست توئه
ملودی مانیا
شعر بگو بزن به کوه و دشت
که روح و جسم تو تو دست توئه
تسلیم این زندگی باشی میمیری
هر روز با یه مشکل تازه درگیری
به خودت میای میبینی که دیگه دیره
تو جوونی دلت پیره

ما همیشه منتظر بودیم تا پیمان خان یک آهنگ جدید منتشر کند و حالا بالاخره آن آهنگ در دسترس قرار گرفته است. تسلیم نشو بیشتر از هرچیزی تجربه ای نوین از صدای بی نظیر و خاص پیمان خان را به نمایش می گذارد. با استفاده از الهام گرفتن از موسیقی پاپ، این آهنگ دارای ریتم و ملودی زیبایی است که شنونده را به خود جذب می کند. این آهنگ با صدای شفاف و واضح، احساسات شما را به چالش می کشاند. صدای خاص پیمان خان، به همراه سازهای موسیقی هماهنگ شده است تا تسلیم نشو بهترین تجربه ممکن را به شما ارائه دهد. آهنگسازی در این آهنگ نیز بسیار قوی و متناسب با صدای خواننده است. اگر به دنبال یک آهنگ متفاوت و خاص هستید، تسلیم نشو پیمان خان را از دست ندهید. با دانلود این آهنگ، تجربه بی نظیری در دنیای موسیقی پاپ خواهید داشت.

دانلود موزیک تسلیم نشو پیمان خان

از ملودی شگفت‌انگیز تا صدای هیجان‌انگیز پیمان خان، همه چیز در آهنگ تسلیم نشو به چشم می‌خورد. من مطمئنم که این آهنگ می‌تواند شما را به دنیای جدیدی از موسیقی هدایت کند و شما را به یک تجربه بی‌نظیر از هنر خوانندگی این دوره معرفی کند. اگر شما یکی از هواداران پیمان خان هستید، تسلیم نشو برای شما یک هدیه بزرگ است.

Peyman Khan has just released his latest music, Taslim Nasho, and it’s available for download now. Get it while it’s hot!

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.