دانلود موزیک پرنده ها هم غمگینند طاها محرابی

دانلود موزیک پرنده ها هم غمگینند طاها محرابی

Download New Music Taha Mehrabi Noori Nist

دانلود موزیک پرنده ها هم غمگینند طاها محرابی

پرنده ها هم غمگینند طاها محرابی

ترانه موزیک پرنده ها هم غمگینند طاها محرابی

در انتهای جاده ی زندگی
آنجا که روز هم تاریک است
آنجا که در آسمان رنگی نیست
پرنده ها هم غمگینند
نوری نیست در قلب من شوری نیست
پایان قصه ما نزدیک است
خانه سرد و تاریک است
من دیگر زمان ندارم
ملودی مانیا
تاب و توان ندارم
امید آخرم باش
ستاره شبم باش
ناجی من
عزیزتر از تنم باش

آهنگ “پرنده ها هم غمگینند” با صدای طاها محرابی، با ترکیبی از سبک های مختلف موسیقی، به اجرا در آمده است. این آهنگ دارای آرانژمانی متناسب با فضایی پویا می باشد. ریتم آهنگ پرنده ها هم غمگینند نیز بسیار قوی و متناسب با مضمون و مفهوم آن است. در این آهنگ، صدای طاها محرابی با صدای پر انرژی اش، احساسات و انرژی خود را به گوش شنوندگان منتقل می کند و آنها را در جریان فضای آهنگ قرار می دهد. قسمتی از شعر این قطعه نیز با استفاده از بیت های سریع و بازی با واژگان، احساسات شادی و امید را به شنونده القا می کند. ترکیبی از مضامینی همچون عشق، خوشبختی، آینده و زندگی در آهنگ طاها محرابی پرنده ها هم غمگینند، به شنونده امید به زندگی و شادی در آینده می دهد.

دانلود موزیک پرنده ها هم غمگینند طاها محرابی

ملودی پرنده ها هم غمگینند نیز با الهام از موسیقی پاپ و سبک‌های موسیقی الکترونیک ساخته شده است. در بیان ترانه نیز از زبان ساده و در عین حال شعری استفاده شده است که به شنونده اجازه می‌دهد با مفاهیم آن ارتباط برقرار کند. موسیقی این آهنگ با ترکیب صداهای الکترونیک و سازهای موسیقی اصیل پاپ، به شنونده احساس آرامش و رضایت می‌دهد. همچنین، توانایی طاها محرابی در بیان احساسات و ترکیب آن با موسیقی، باعث می‌شود که شنونده بیشتر در اثر غرق شده و از آن لذت ببرد.

Exciting news for fans of Taha Mehrabi – his latest music release, Noori Nist, is now available for download. Don’t miss out on his newest track.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.