دانلود موزیک اون چشمات یه منظومه ی ناب بود احمد فیلی

دانلود موزیک اون چشمات یه منظومه ی ناب بود احمد فیلی

Download New Music Ahmad Feily Ayneh

دانلود موزیک اون چشمات یه منظومه ی ناب بود احمد فیلی

اون چشمات یه منظومه ی ناب بود احمد فیلی

ترانه موزیک اون چشمات یه منظومه ی ناب بود احمد فیلی

اون چشمات یه منظومه ی ناب بود
حسم به تو عشقم از اون حسای کمیاب بود
یادمه میگفتی که بی تو نمیتونم
بگو چی شد یهو بی رحم چرا اینقدر ازت دورم
کاش میشد اینه ی اتاق تو بودمو همش تورو میدیدم
هنوزم از رو عادت گل برات میچینم
پشت این پنجره منتظرت میشینم
غرورم رو قربونیه چشات کردم
ملودی مانیا
دلمو به تو شاد کردم اصلا تو این حالا نبودم

وای! امروز یکی از هنرمندان مورد علاقمون، یک آهنگ فوق‌العاده جدید منتشر کرده! آهنگ این هنرمند با عنوان احمد فیلی، حتماً شما رو هم شگفت‌زده خواهد کرد. من معتقدم که اون چشمات یه منظومه ی ناب بود، یکی از بهترین‌هایی است که تا به حال از احمد فیلی منتشر شده. با صدای بسیار دلنشین و قوی احمد فیلی، همراه با آهنگی پرانرژی و ترکیبی از ریتم‌های شاد و خوش‌ آهنگ، حتماً شما رو هم شاد و خوشحال خواهد کرد. وقتی این آهنگ رو گوش می‌دید، حس می‌کنید که با یک سفر شگفت‌انگیز به دنیای خودتون برگشتید. صدای احمد فیلی و ریتم‌های آهنگ اون چشمات یه منظومه ی ناب بود به شما انرژی و شادابی می‌بخشد و می‌تواند حال و هوای خوبی رو برای شما به ارمغان بیاره.

احمد فیلی اون چشمات یه منظومه ی ناب بود برای همه‌ی هوادارانش یک شگفتی بزرگ است. این آهنگ دارای موسیقی زیبا و ترکیبی از ملودی‌های جذاب و هارمونیکال است که با صدای قوی و عاطفی احمد فیلی، به یکی از بهترین آثار او تبدیل شده است. بدون شک، اون چشمات یه منظومه ی ناب بود نظر تمامی هوادارانش را به خود جلب کرده و انتظار می‌رود که به یکی از پرطرفدارترین آثار احمد فیلی تبدیل شود.

دانلود موزیک اون چشمات یه منظومه ی ناب بود احمد فیلی

آهنگ جدید احمد فیلی بدون شک یکی از مهم‌ترین انتشارات این سال در دنیای موسیقی خواهد بود. طرفداران و فن‌ها از این انتشار اون چشمات یه منظومه ی ناب بود بسیار خوشحال خواهند شد زیرا اون چشمات یه منظومه ی ناب بود به دلیل خلاقیت، کیفیت و قدرت صدای احمد فیلی به عنوان یکی از بهترین انتشارات این خواننده تاکنون شناخته می‌شود.

Ahmad Feily’s latest music release, Ayneh, is not to be missed. Download it now for a musical experience you won’t forget.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.