دانلود موزیک انقده موهات قشنگه شای راد

دانلود موزیک انقده موهات قشنگه شای راد

Download New Music Shaayraad Kilid

دانلود موزیک انقده موهات قشنگه شای راد

انقده موهات قشنگه شای راد

ترانه موزیک انقده موهات قشنگه شای راد

این دلم اینم کلیدش
چشمات منو سمت تو کشیدش
انقده موهات قشنگه
مطمعنم پیر شی هم
بهت میاد حتی سفیدش
واسه من تازگی داری
مثه روز اولت میمونی
انقده‌چفتم‌شدی گفتن نداره حرفمون
ملودی مانیا
نمیگیم خودت میدونی
میدونم قلق دلتو
میدم قلبمو من بهتو
من حال خودمم ندارم
اما دارم حوصله تو
حس میون منو تو واقعیه جدا نمیشیم
عشق فقط اونجاش که یه حرفو همزمان دوتایی میگیم

وای! امروز یکی از هنرمندان مورد علاقمون، یک آهنگ فوق‌العاده جدید منتشر کرده! آهنگ این هنرمند با عنوان شای راد، حتماً شما رو هم شگفت‌زده خواهد کرد. من معتقدم که انقده موهات قشنگه، یکی از بهترین‌هایی است که تا به حال از شای راد منتشر شده. با صدای بسیار دلنشین و قوی شای راد، همراه با آهنگی پرانرژی و ترکیبی از ریتم‌های شاد و خوش‌ آهنگ، حتماً شما رو هم شاد و خوشحال خواهد کرد. وقتی این آهنگ رو گوش می‌دید، حس می‌کنید که با یک سفر شگفت‌انگیز به دنیای خودتون برگشتید. صدای شای راد و ریتم‌های آهنگ انقده موهات قشنگه به شما انرژی و شادابی می‌بخشد و می‌تواند حال و هوای خوبی رو برای شما به ارمغان بیاره.

شای راد انقده موهات قشنگه برای همه‌ی هوادارانش یک شگفتی بزرگ است. این آهنگ دارای موسیقی زیبا و ترکیبی از ملودی‌های جذاب و هارمونیکال است که با صدای قوی و عاطفی شای راد، به یکی از بهترین آثار او تبدیل شده است. بدون شک، انقده موهات قشنگه نظر تمامی هوادارانش را به خود جلب کرده و انتظار می‌رود که به یکی از پرطرفدارترین آثار شای راد تبدیل شود.

دانلود موزیک انقده موهات قشنگه شای راد

آهنگ جدید شای راد بدون شک یکی از مهم‌ترین انتشارات این سال در دنیای موسیقی خواهد بود. طرفداران و فن‌ها از این انتشار انقده موهات قشنگه بسیار خوشحال خواهند شد زیرا انقده موهات قشنگه به دلیل خلاقیت، کیفیت و قدرت صدای شای راد به عنوان یکی از بهترین انتشارات این خواننده تاکنون شناخته می‌شود.

Shaayraad’s latest music release, Kilid, is not to be missed. Download it now for a musical experience you won’t forget.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.