دانلود موزیک تو شدی تموم دنیام میلاد باکری

دانلود موزیک تو شدی تموم دنیام میلاد باکری

Download New Music Milad Backeri Kenaram Bash

دانلود موزیک تو شدی تموم دنیام میلاد باکری

تو شدی تموم دنیام میلاد باکری

ترانه موزیک تو شدی تموم دنیام میلاد باکری

کنارم باش خیلی سخته خب بی توکنارم باش
بگو حسم بهت چیشد کنارم باش
کنارم باش
قرارم باش چی میشه خب یه وقتایی بی قرارم باش
گاهی وقتا توام پیگیر حالم باش کنارم باش
یه امشب تو بیا ببین خواسته ی قلبو
مگه من چی میخوام آخه از تو
میخوام باشی
ملودی مانیا
میخوام باشی
حالا امشب که گرفته حال هردوتامون
که داره میاد صدای بارون
میخوام باشی
میخوام باشی
حق من این نبوده که
قد یه دریا دلتنگی بگیره خوابم از چشمام
من هنوزم تورو میخوام
تو شدی تموم دنیام

وای! امروز یکی از هنرمندان مورد علاقمون، یک آهنگ فوق‌العاده جدید منتشر کرده! آهنگ این هنرمند با عنوان میلاد باکری، حتماً شما رو هم شگفت‌زده خواهد کرد. من معتقدم که تو شدی تموم دنیام، یکی از بهترین‌هایی است که تا به حال از میلاد باکری منتشر شده. با صدای بسیار دلنشین و قوی میلاد باکری، همراه با آهنگی پرانرژی و ترکیبی از ریتم‌های شاد و خوش‌ آهنگ، حتماً شما رو هم شاد و خوشحال خواهد کرد. وقتی این آهنگ رو گوش می‌دید، حس می‌کنید که با یک سفر شگفت‌انگیز به دنیای خودتون برگشتید. صدای میلاد باکری و ریتم‌های آهنگ تو شدی تموم دنیام به شما انرژی و شادابی می‌بخشد و می‌تواند حال و هوای خوبی رو برای شما به ارمغان بیاره.

میلاد باکری تو شدی تموم دنیام برای همه‌ی هوادارانش یک شگفتی بزرگ است. این آهنگ دارای موسیقی زیبا و ترکیبی از ملودی‌های جذاب و هارمونیکال است که با صدای قوی و عاطفی میلاد باکری، به یکی از بهترین آثار او تبدیل شده است. بدون شک، تو شدی تموم دنیام نظر تمامی هوادارانش را به خود جلب کرده و انتظار می‌رود که به یکی از پرطرفدارترین آثار میلاد باکری تبدیل شود.

دانلود موزیک تو شدی تموم دنیام میلاد باکری

آهنگ جدید میلاد باکری بدون شک یکی از مهم‌ترین انتشارات این سال در دنیای موسیقی خواهد بود. طرفداران و فن‌ها از این انتشار تو شدی تموم دنیام بسیار خوشحال خواهند شد زیرا تو شدی تموم دنیام به دلیل خلاقیت، کیفیت و قدرت صدای میلاد باکری به عنوان یکی از بهترین انتشارات این خواننده تاکنون شناخته می‌شود.

Milad Backeri’s latest music release, Kenaram Bash, is not to be missed. Download it now for a musical experience you won’t forget.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.