دانلود موزیک میدونم خوب نیست ولی دارم بد عادت میشم امین نیک

دانلود موزیک میدونم خوب نیست ولی دارم بد عادت میشم امین نیک

Download New Music Amin Nik Dokhtare Peezi

دانلود موزیک میدونم خوب نیست ولی دارم بد عادت میشم امین نیک

میدونم خوب نیست ولی دارم بد عادت میشم امین نیک

ترانه موزیک میدونم خوب نیست ولی دارم بد عادت میشم امین نیک

توهم نیست تو همه چیت با همه فرق داره
تو انگاری چشمات تو کار خدا هم دست داره
هر جایی باشم با صدات آروم میشم
من یکم زیادی دوست دارم باشی پیشم
میدونم خوب نیست ولی دارم بد عادت میشم
دختر پاییزی هر جوری باشی
به چشمام دل انگیزی
دلربایی با استعداد های غریضی
ملودی مانیا
اسمت که میاد میشم درگیر مریضی
دلم لک زده واسه پیاده روی
واسه وابستت شدن خوبه زیاده روی
حرفام عوض میشه واسه تو خیلی سریع
میشه بارون گرفت تنها جایی نری

آهنگ میدونم خوب نیست ولی دارم بد عادت میشم امین نیک، با همراهی بهترین تنظیم کننده‌های صنعت موسیقی، با کیفیتی عالی ضبط شده و به راحتی می‌توان آن را در محیط‌های مختلف، از جمله در خودرو، در منزل و حتی در محل کار، گوش داد. با توجه به پرطرفدار بودن امین نیک، بسیاری از هواداران منتظر انتشار این آهنگ بودند و حالا این آهنگ در حال تبدیل شدن به یکی از پردانلودترین آثار امین نیک در بازار دانلود موسیقی است. آهنگ میدونم خوب نیست ولی دارم بد عادت میشم امین نیک اثری خلاقانه و ماندگار است، که با اجرای قوی امین نیک، تنظیم قوی و واژه‌های جذاب، می‌تواند احساسات قوی و پایدار در شنوندگانش به وجود آورد.

آهنگ جدید امین نیک با نام “میدونم خوب نیست ولی دارم بد عادت میشم”، احساسی و شنیدنی است. با شعری پر از احساس و موسیقیایی پرشور، این آهنگ قطعاً قلب شنونده را به لرزه در می‌آورد. در آهنگ میدونم خوب نیست ولی دارم بد عادت میشم، امین نیک با صدای پرقدرت خود، مفهوم دوستی و احساسات عمیق را به شنوندگان القا می‌کند.

دانلود موزیک میدونم خوب نیست ولی دارم بد عادت میشم امین نیک

استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه میدونم خوب نیست ولی دارم بد عادت میشم امین نیک خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود امین نیک نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه میدونم خوب نیست ولی دارم بد عادت میشم تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد.

Ready to experience the next level of music? Download Dokhtare Peezi by Amin Nik and immerse yourself in his latest creation.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.