دانلود موزیک توو این همه دلواپسی میلاد زعیمی

دانلود موزیک توو این همه دلواپسی میلاد زعیمی

Download New Music Milad Zaeimi Tardid

دانلود موزیک توو این همه دلواپسی میلاد زعیمی

توو این همه دلواپسی میلاد زعیمی

ترانه موزیک توو این همه دلواپسی میلاد زعیمی

بغض منو شکستی و
دست منو نمیگیری
درگیر تردیده دلت
رو مرز رفتن اسیری
میری و خاطرات ت و
از ذهن خونه میبری
عبور میکنی ولی
از حس من بی خبری
ملودی مانیا
بمون که برگرده به ما
حال خوش گذشته مون
رها شو از دوراهی
تردید رفتن و بمون
رها شو از گلایه ها
برای حال سابقت
نذار اسیر غم بشه
قلب همیشه عاشقت
خیره به رفتن توام
توو بغض آخرین قرار
منو رها نکن عزیز
تو لحظه های گریه دار
منو رها نکن عزیز
توو این همه دلواپسی
توو لحظه های مبهم
شبای تلخ بی کسی

آهنگ توو این همه دلواپسی میلاد زعیمی، با همراهی بهترین تنظیم کننده‌های صنعت موسیقی، با کیفیتی عالی ضبط شده و به راحتی می‌توان آن را در محیط‌های مختلف، از جمله در خودرو، در منزل و حتی در محل کار، گوش داد. با توجه به پرطرفدار بودن میلاد زعیمی، بسیاری از هواداران منتظر انتشار این آهنگ بودند و حالا این آهنگ در حال تبدیل شدن به یکی از پردانلودترین آثار میلاد زعیمی در بازار دانلود موسیقی است. آهنگ توو این همه دلواپسی میلاد زعیمی اثری خلاقانه و ماندگار است، که با اجرای قوی میلاد زعیمی، تنظیم قوی و واژه‌های جذاب، می‌تواند احساسات قوی و پایدار در شنوندگانش به وجود آورد.

آهنگ جدید میلاد زعیمی با نام “توو این همه دلواپسی”، احساسی و شنیدنی است. با شعری پر از احساس و موسیقیایی پرشور، این آهنگ قطعاً قلب شنونده را به لرزه در می‌آورد. در آهنگ توو این همه دلواپسی، میلاد زعیمی با صدای پرقدرت خود، مفهوم دوستی و احساسات عمیق را به شنوندگان القا می‌کند.

دانلود موزیک توو این همه دلواپسی میلاد زعیمی

استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه توو این همه دلواپسی میلاد زعیمی خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود میلاد زعیمی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه توو این همه دلواپسی تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد.

Ready to experience the next level of music? Download Tardid by Milad Zaeimi and immerse yourself in his latest creation.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.