دانلود موزیک هنوزم دست توعه رگ خواب من ارسام

دانلود موزیک هنوزم دست توعه رگ خواب من ارسام

Download New Music Arsam Chi Shood

دانلود موزیک هنوزم دست توعه رگ خواب من ارسام

هنوزم دست توعه رگ خواب من ارسام

ترانه موزیک هنوزم دست توعه رگ خواب من ارسام

چی شد که باهم اخه انقدر غریبه شدیم چی شد
ما که قول دادیم پشتمو همو خالی نکنیم بگو
چی شد
چقدر زوود یادت رفت حرفاتو
نمیشه هیشکی شبی من با تو
کیی الان پاک میکنه اشکاتو
قشنگ ترین اشتباه زندگی من
میدونم دله توام تنگه واسه من
ملودی مانیا
هنوزم دست توعه رگ خواب من

امروز ما یک خبر فوق العاده برای طرفداران موسیقی داریم! یکی از بهترین خوانندگان محبوبمان، ارسام، به تازگی یک موزیک جدید و شگفت انگیز منتشر کرده است. این آهنگ با عنوان هنوزم دست توعه رگ خواب من در سبکی متفاوت، یکی از بهترین آثار این خواننده به حساب می‌آید. صدای قوی و خاص خواننده در کنار آهنگسازی خیره کننده و تنظیمی عالی، هنوزم دست توعه رگ خواب من را به یکی از بهترین آثار ارسام تبدیل کرده است. متن شعر همچنین، پیامی شفاف و قوی را در خود دارد. هنوزم دست توعه رگ خواب من با آهنگسازی دقیق و بی‌نظیر، ملودی‌های خاص و متفاوتی دارد که برای همه گوش‌پذیر و دلنشین است. صدای ارسام نیز بسیار شفاف و پرانرژی است و با شعری شگفت‌انگیز، شنونده را به دنیایی پر از موسیقی میبرد.

دانلود موزیک هنوزم دست توعه رگ خواب من ارسام

آهنگ ارسام هنوزم دست توعه رگ خواب من به همراه لینکهای دانلود پرسرعت و مستقیم، برای دانلود آسان و سریع آهنگ برای همه علاقه‌مندان، در دسترس قرار دارد. همچنین، هنوزم دست توعه رگ خواب من برای پخش آنلاین نیز در سایت ما قرار گرفته است و شما می‌توانید از طریق لینک‌های موجود به راحتی این آهنگ را پخش کنید و از شنیدن صدای بی نظیر ارسام در این اثر لذت ببرید.

Are you a fan of Arsam’s music? You won’t want to miss his newest music release, Chi Shood, available for download today.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.