دانلود موزیک تموم خونه رو شمع می چینم هر شب میشینم تا بیای میلاد میمندی

دانلود موزیک تموم خونه رو شمع می چینم هر شب میشینم تا بیای میلاد میمندی

Download New Music Milad Meymandi Ghasedak

دانلود موزیک تموم خونه رو شمع می چینم هر شب میشینم تا بیای میلاد میمندی

تموم خونه رو شمع می چینم هر شب میشینم تا بیای میلاد میمندی

ترانه موزیک تموم خونه رو شمع می چینم هر شب میشینم تا بیای میلاد میمندی

دلم میخواد باشی فقط دوست دارم حتی غلط
اراده کن عشق دلم میکشم رو دنیا رو خط
هیچی مث چشمات به قلب من چنگی نزد
تموم خونه رو شمع می چینم هر شب میشینم تا بیای
تموم عکساتو هی میشینم بغل میگیرم تا بیای
میچینم قاصدک فوت میکنم پرپر میکنم تا بیای
هزار دفعه هی از خواب می پرم هی خواب میبینم تا بیای
گفتی خونه با گل پر میشه
ملودی مانیا
پس کو گلات داره خشک میشه
رفتی دلم برات پر میکشه
گفتی می مونی پیشم ولی رفتی
چرا دلت تنگ نمیشه

آهنگ تموم خونه رو شمع می چینم هر شب میشینم تا بیای میلاد میمندی، با همراهی بهترین تنظیم کننده‌های صنعت موسیقی، با کیفیتی عالی ضبط شده و به راحتی می‌توان آن را در محیط‌های مختلف، از جمله در خودرو، در منزل و حتی در محل کار، گوش داد. با توجه به پرطرفدار بودن میلاد میمندی، بسیاری از هواداران منتظر انتشار این آهنگ بودند و حالا این آهنگ در حال تبدیل شدن به یکی از پردانلودترین آثار میلاد میمندی در بازار دانلود موسیقی است. آهنگ تموم خونه رو شمع می چینم هر شب میشینم تا بیای میلاد میمندی اثری خلاقانه و ماندگار است، که با اجرای قوی میلاد میمندی، تنظیم قوی و واژه‌های جذاب، می‌تواند احساسات قوی و پایدار در شنوندگانش به وجود آورد.

آهنگ جدید میلاد میمندی با نام “تموم خونه رو شمع می چینم هر شب میشینم تا بیای”، احساسی و شنیدنی است. با شعری پر از احساس و موسیقیایی پرشور، این آهنگ قطعاً قلب شنونده را به لرزه در می‌آورد. در آهنگ تموم خونه رو شمع می چینم هر شب میشینم تا بیای، میلاد میمندی با صدای پرقدرت خود، مفهوم دوستی و احساسات عمیق را به شنوندگان القا می‌کند.

دانلود موزیک تموم خونه رو شمع می چینم هر شب میشینم تا بیای میلاد میمندی

استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه تموم خونه رو شمع می چینم هر شب میشینم تا بیای میلاد میمندی خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود میلاد میمندی نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه تموم خونه رو شمع می چینم هر شب میشینم تا بیای تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد.

Ready to experience the next level of music? Download Ghasedak by Milad Meymandi and immerse yourself in his latest creation.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.