دانلود موزیک هی تکس میدی و قلبم باهاش امیر عمران

دانلود موزیک هی تکس میدی و قلبم باهاش امیر عمران

Download New Music Amir Emran Nisti Chera

دانلود موزیک هی تکس میدی و قلبم باهاش امیر عمران

هی تکس میدی و قلبم باهاش امیر عمران

ترانه موزیک هی تکس میدی و قلبم باهاش امیر عمران

چیه پیگیری دوباره جدیدا
قفلی روی موزیکامم عمیقا
مگه نمیبینی سردم باهات
هی تکس میدی و قلبم باهاش
برو بکش بیرون از ما
نیستم یادت باشم هر جا
نشو دلتنگ صدامم اصلا
هر کی پرسید بگو بود تقصیر ا من
ملودی مانیا
دیگه نمیزنه هوات ب سرم
نمیخوام دیگه باهات بپرم
ببین چیکار کردی با من
بدم میاد ازت واقعا

آهنگ هی تکس میدی و قلبم باهاش امیر عمران، با همراهی بهترین تنظیم کننده‌های صنعت موسیقی، با کیفیتی عالی ضبط شده و به راحتی می‌توان آن را در محیط‌های مختلف، از جمله در خودرو، در منزل و حتی در محل کار، گوش داد. با توجه به پرطرفدار بودن امیر عمران، بسیاری از هواداران منتظر انتشار این آهنگ بودند و حالا این آهنگ در حال تبدیل شدن به یکی از پردانلودترین آثار امیر عمران در بازار دانلود موسیقی است. آهنگ هی تکس میدی و قلبم باهاش امیر عمران اثری خلاقانه و ماندگار است، که با اجرای قوی امیر عمران، تنظیم قوی و واژه‌های جذاب، می‌تواند احساسات قوی و پایدار در شنوندگانش به وجود آورد.

آهنگ جدید امیر عمران با نام “هی تکس میدی و قلبم باهاش”، احساسی و شنیدنی است. با شعری پر از احساس و موسیقیایی پرشور، این آهنگ قطعاً قلب شنونده را به لرزه در می‌آورد. در آهنگ هی تکس میدی و قلبم باهاش، امیر عمران با صدای پرقدرت خود، مفهوم دوستی و احساسات عمیق را به شنوندگان القا می‌کند.

دانلود موزیک هی تکس میدی و قلبم باهاش امیر عمران

استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه هی تکس میدی و قلبم باهاش امیر عمران خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود امیر عمران نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه هی تکس میدی و قلبم باهاش تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد.

Ready to experience the next level of music? Download Nisti Chera by Amir Emran and immerse yourself in his latest creation.

فول آلبوم امیر عمران

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.