دانلود موزیک برو بکش بیرون از ما امیر عمران

دانلود موزیک برو بکش بیرون از ما امیر عمران

Download New Music Amir Emran Nisti Chera

دانلود موزیک برو بکش بیرون از ما امیر عمران

برو بکش بیرون از ما امیر عمران

ترانه موزیک برو بکش بیرون از ما امیر عمران

چیه پیگیری دوباره جدیدا
قفلی روی موزیکامم عمیقا
مگه نمیبینی سردم باهات
هی تکس میدی و قلبم باهاش
برو بکش بیرون از ما
نیستم یادت باشم هر جا
نشو دلتنگ صدامم اصلا
هر کی پرسید بگو بود تقصیر ا من
ملودی مانیا
دیگه نمیزنه هوات ب سرم
نمیخوام دیگه باهات بپرم
ببین چیکار کردی با من
بدم میاد ازت واقعا

در اینجا به معرفی آهنگ جدیدی از یکی از محبوب‌ترین خوانندگان دنیای موسیقی می‌پردازیم که با نام “برو بکش بیرون از ما” منتشر شده است. احساس موزیکالیتی که برای هر طرفدار موسیقی الهام بخش است، با انتشار آهنگ جدیدی از امیر عمران به تازگی بیشتر می‌شود. امروز ما خبری داریم که حتما برای شما جالب خواهد بود! آهنگ جدیدی با عنوان “برو بکش بیرون از ما” از “امیر عمران” منتشر شده است که این آهنگ با ملودی پویا و شنیدنی و شعری دلنشین، حتما به یکی از آهنگ‌های مورد علاقه شما تبدیل خواهد شد.

دانلود موزیک برو بکش بیرون از ما امیر عمران

از طرف دیگر، به منظور دسترسی سریع و آسان به این اثر، ما برای شما لینک دانلود مستقیم و پخش آنلاین امیر عمران برو بکش بیرون از ما را نیز در اختیار قرار داده ایم. با کلیک بر روی لینک دانلود، می توانید به سرعت و بدون هیچ گونه مشکلی، این اثر فوق العاده را دریافت کنید و از شنیدن آن لذت ببرید. همچنین، با کلیک بر روی لینک پخش آنلاین، می توانید بدون نیاز به دانلود، به راحتی برو بکش بیرون از ما امیر عمران را در هر زمانی که دوست دارید، پخش کنید.

امیر عمران برو بکش بیرون از ما برای همه‌ی علاقه‌مندان به موسیقی، یک تجربه‌ی استثنایی و ناب است. به همین دلیل، از شما دعوت می‌کنم تا این آهنگ فوق‌العاده را گوش کنید.

Looking for some upbeat and catchy music? Download Nisti Chera by Amir Emran for a fun and enjoyable listening experience.

فول آلبوم امیر عمران

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.