دانلود موزیک به سختی خودمو تکون میدم ماهان دارابی

دانلود موزیک به سختی خودمو تکون میدم ماهان دارابی

Download New Music Heyfe To Mahan Darabi

دانلود موزیک به سختی خودمو تکون میدم ماهان دارابی

به سختی خودمو تکون میدم ماهان دارابی

ترانه موزیک به سختی خودمو تکون میدم ماهان دارابی

حیف تو
کیو راه بدم تو دلم غیر تو
دلم تنگه واسه شب بخیر تو
یوهو زد غیب تو
دارم جون میدم
به سختی خودمو تکون میدم
آخرش به همه نشون میدم
این عشق تو
ملودی مانیا
بیا این بارو مرد باش
بگو جد ایی درد داشت
منم اونکه گذاشتی دست رو نقطه ضعفاش
کاش حرفام اثر داشت
دلت از من خبر داشت
نگو باغبون ما فقط عشق تبر داشت
از خواب تو شبا میپرم
میزنه دوباره به سرم
بردارم خودمو ببرم
تو کوچه های شهر
هنوز نرسیده جلو در
خاطرهات میان جلو تر
کاش ببینمت این درو بر
بگی نمیکنی قهر

وای! امروز یکی از هنرمندان مورد علاقمون، یک آهنگ فوق‌العاده جدید منتشر کرده! آهنگ این هنرمند با عنوان ماهان دارابی، حتماً شما رو هم شگفت‌زده خواهد کرد. من معتقدم که به سختی خودمو تکون میدم، یکی از بهترین‌هایی است که تا به حال از ماهان دارابی منتشر شده. با صدای بسیار دلنشین و قوی ماهان دارابی، همراه با آهنگی پرانرژی و ترکیبی از ریتم‌های شاد و خوش‌ آهنگ، حتماً شما رو هم شاد و خوشحال خواهد کرد. وقتی این آهنگ رو گوش می‌دید، حس می‌کنید که با یک سفر شگفت‌انگیز به دنیای خودتون برگشتید. صدای ماهان دارابی و ریتم‌های آهنگ به سختی خودمو تکون میدم به شما انرژی و شادابی می‌بخشد و می‌تواند حال و هوای خوبی رو برای شما به ارمغان بیاره.

ماهان دارابی به سختی خودمو تکون میدم برای همه‌ی هوادارانش یک شگفتی بزرگ است. این آهنگ دارای موسیقی زیبا و ترکیبی از ملودی‌های جذاب و هارمونیکال است که با صدای قوی و عاطفی ماهان دارابی، به یکی از بهترین آثار او تبدیل شده است. بدون شک، به سختی خودمو تکون میدم نظر تمامی هوادارانش را به خود جلب کرده و انتظار می‌رود که به یکی از پرطرفدارترین آثار ماهان دارابی تبدیل شود.

دانلود موزیک به سختی خودمو تکون میدم ماهان دارابی

آهنگ جدید ماهان دارابی بدون شک یکی از مهم‌ترین انتشارات این سال در دنیای موسیقی خواهد بود. طرفداران و فن‌ها از این انتشار به سختی خودمو تکون میدم بسیار خوشحال خواهند شد زیرا به سختی خودمو تکون میدم به دلیل خلاقیت، کیفیت و قدرت صدای ماهان دارابی به عنوان یکی از بهترین انتشارات این خواننده تاکنون شناخته می‌شود.

Heyfe To’s latest music release, Mahan Darabi, is not to be missed. Download it now for a musical experience you won’t forget.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.