دانلود موزیک کنارتم تا زنده ام بیژن یار

دانلود موزیک کنارتم تا زنده ام بیژن یار

Download New Music Bijan Yaar Ye Nafas

دانلود موزیک کنارتم تا زنده ام بیژن یار

کنارتم تا زنده ام بیژن یار

ترانه موزیک کنارتم تا زنده ام بیژن یار

تو یه نفر یه نفس یه قدم
نباید دور شی اصا ازم
تو یه نفر شدی دارو ندارمو همه کسم
ببین دست کم نگیر منو
تو عشق تو جنون دارم
کنارتم تا زنده ام
کنارتم تا جون دارم
به موت قسم قسم
ملودی مانیا
نباشی خیلی بی کسم
کی همدمم بشه
اگه تو بری یروز دور بشی ازم
وقتی صبح
پا میشم از خواب
میبینم تو
کنارمی انگار
دیگه غمی ندارم
این برام بسه
حتی یه لحظه
نمیخام دوری ازم
حتی یه نفس یه قد

وای! امروز یکی از هنرمندان مورد علاقمون، یک آهنگ فوق‌العاده جدید منتشر کرده! آهنگ این هنرمند با عنوان بیژن یار، حتماً شما رو هم شگفت‌زده خواهد کرد. من معتقدم که کنارتم تا زنده ام، یکی از بهترین‌هایی است که تا به حال از بیژن یار منتشر شده. با صدای بسیار دلنشین و قوی بیژن یار، همراه با آهنگی پرانرژی و ترکیبی از ریتم‌های شاد و خوش‌ آهنگ، حتماً شما رو هم شاد و خوشحال خواهد کرد. وقتی این آهنگ رو گوش می‌دید، حس می‌کنید که با یک سفر شگفت‌انگیز به دنیای خودتون برگشتید. صدای بیژن یار و ریتم‌های آهنگ کنارتم تا زنده ام به شما انرژی و شادابی می‌بخشد و می‌تواند حال و هوای خوبی رو برای شما به ارمغان بیاره.

بیژن یار کنارتم تا زنده ام برای همه‌ی هوادارانش یک شگفتی بزرگ است. این آهنگ دارای موسیقی زیبا و ترکیبی از ملودی‌های جذاب و هارمونیکال است که با صدای قوی و عاطفی بیژن یار، به یکی از بهترین آثار او تبدیل شده است. بدون شک، کنارتم تا زنده ام نظر تمامی هوادارانش را به خود جلب کرده و انتظار می‌رود که به یکی از پرطرفدارترین آثار بیژن یار تبدیل شود.

دانلود موزیک کنارتم تا زنده ام بیژن یار

آهنگ جدید بیژن یار بدون شک یکی از مهم‌ترین انتشارات این سال در دنیای موسیقی خواهد بود. طرفداران و فن‌ها از این انتشار کنارتم تا زنده ام بسیار خوشحال خواهند شد زیرا کنارتم تا زنده ام به دلیل خلاقیت، کیفیت و قدرت صدای بیژن یار به عنوان یکی از بهترین انتشارات این خواننده تاکنون شناخته می‌شود.

Bijan Yaar’s latest music release, Ye Nafas, is not to be missed. Download it now for a musical experience you won’t forget.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.