دانلود موزیک هله یوما هله امید جهان

دانلود موزیک هله یوما هله امید جهان

Download New Music Omid Jahan Hele Youma Hele

دانلود موزیک هله یوما هله امید جهان

هله یوما هله امید جهان

ترانه موزیک هله یوما هله امید جهان

دیدمت و تب کردم
عاشقم و شب گردم
میمیرم واست هر دم
میکشه نگات در دم
به چشم من ماهی تو
ملکه زیبای تو
نازو دلبری فقط خودت سری
به خاطرش میمیرم بگید بدونه والا
ملودی مانیا
تو گوش یار بخونید اسیر عشق بلا

آهنگ هله یوما هله امید جهان، با همراهی بهترین تنظیم کننده‌های صنعت موسیقی، با کیفیتی عالی ضبط شده و به راحتی می‌توان آن را در محیط‌های مختلف، از جمله در خودرو، در منزل و حتی در محل کار، گوش داد. با توجه به پرطرفدار بودن امید جهان، بسیاری از هواداران منتظر انتشار این آهنگ بودند و حالا این آهنگ در حال تبدیل شدن به یکی از پردانلودترین آثار امید جهان در بازار دانلود موسیقی است. آهنگ هله یوما هله امید جهان اثری خلاقانه و ماندگار است، که با اجرای قوی امید جهان، تنظیم قوی و واژه‌های جذاب، می‌تواند احساسات قوی و پایدار در شنوندگانش به وجود آورد.

آهنگ جدید امید جهان با نام “هله یوما هله”، احساسی و شنیدنی است. با شعری پر از احساس و موسیقیایی پرشور، این آهنگ قطعاً قلب شنونده را به لرزه در می‌آورد. در آهنگ هله یوما هله، امید جهان با صدای پرقدرت خود، مفهوم دوستی و احساسات عمیق را به شنوندگان القا می‌کند.

دانلود موزیک هله یوما هله امید جهان

استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه هله یوما هله امید جهان خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود امید جهان نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه هله یوما هله تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد.

Ready to experience the next level of music? Download Hele Youma Hele by Omid Jahan and immerse yourself in his latest creation.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.