دانلود موزیک رفیق نیمه راه هادی اکبری

دانلود موزیک رفیق نیمه راه هادی اکبری

Download New Music Hadi Akbari Refighe Nimeh Rah

دانلود موزیک رفیق نیمه راه هادی اکبری

رفیق نیمه راه هادی اکبری

ترانه موزیک رفیق نیمه راه هادی اکبری

چشماموروهم میزارم شاید نگات یادم بره کاش هرچی پیش اومده رو یه طوری ازیادم بره خیابونا بدون تو مثل جهنمه برام باتومنودیدن همه تنها الان کجابیام رفیق نیمه راه من خیلی دلم تنگه برات خوب نیست برادلم اصلا دوربشم ازحال وهوات به منو تو قهرنمیاد پاشوبیا حالمو جمع کن هرچی که بین منوتو فاصله افتاده روکم کن انقدرتوچشم همه بودیم یکی اخرتوروچشم زد یادم نمیری الکی نیست به یه ادم بگی عشقم ناروزدی اما هنوزم روتوغیرت داره قلبم چطوردلت اومداصلا انقده راحت کنی ترکم مشکل دلتنگیمو کی حل کنه جزتوکه هوامی شوخی گرفتی حرفمو وقتی میگفتی نفسامی

آهنگ با آرانژمانی پرشور آغاز می‌شود که همچون یک پایان ناپذیر به آهنگ ادامه می‌دهد. در طول آهنگ رفیق نیمه راه، نوازندگان برای بهترین اجرای ممکن، هماهنگی خوبی با صدای هادی اکبری داشته‌اند و هر نوع آهنگی که با این صدا همراه شود، تبدیل به آهنگی فوق‌العاده می‌شود. با گوش دادن به هادی اکبری رفیق نیمه راه، به راحتی می‌توانید از هنر و استعداد هادی اکبری مطلع شوید. صدای هادی اکبری در این اثر بسیار جذاب و شگفت‌انگیز است و می‌تواند با اجرای هماهنگ و هنرمندانه، حس آرامش و شادی را به مخاطبان منتقل کند. رفیق نیمه راه هادی اکبری از آن قطعه ‌های با احساس است که میتوان با تمام وجود آن را حس کرد و با آن خاطره‌های خوب ساخت و حتی از تکرار چندباره آن لذت برد.

دانلود موزیک رفیق نیمه راه هادی اکبری

در کل، شنیدن موزیک جدید یک تجربه هیجان انگیز و شخصی است که ممکن است برای هر فرد متفاوت باشد. با این حال، همیشه باید به دنبال موزیک هایی باشید که احساسات و سلیقه شما را منعکس کنند و به شما لذت بخشند.

Be the first to listen to Hadi Akbari’s latest music release by downloading Refighe Nimeh Rah now.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.