دانلود موزیک باران عشق مجید درخشان

دانلود موزیک باران عشق مجید درخشان

Download New Music Majid Derakhshan Barane Eshgh

دانلود موزیک باران عشق مجید درخشان

باران عشق مجید درخشان

ترانه موزیک باران عشق مجید درخشان

بانو غزل جان دردی و درمان دردل بیمارم
زیبای بی رحم با اشک چشمام تا سحر بیدارم
پرشده اسمت دیوار زندان من تورو کم دارم
آرامشی که با بودنت بود من کجا گم کردم
دنبال تاری از موی لختت همه جا میگردم
جایی ندارم غیر از کنارت به تو عادت کردم
باران عشقی در دل عاشق پوسیده
لبهای من عکس توروجای تو بوسیده
ملودی مانیا
از بس پی تو گشته م
بغضی که دارم در خانه هر شب دیوانه ام کرد
در پیله خود بودم که عشقت پروانه ام کرد
زخم غمی در آوازه های مستانه دارم
من در درونم یه بچه مرد دیوانه دارم

وای! امروز یکی از هنرمندان مورد علاقمون، یک آهنگ فوق‌العاده جدید منتشر کرده! آهنگ این هنرمند با عنوان مجید درخشان، حتماً شما رو هم شگفت‌زده خواهد کرد. من معتقدم که باران عشق، یکی از بهترین‌هایی است که تا به حال از مجید درخشان منتشر شده. با صدای بسیار دلنشین و قوی مجید درخشان، همراه با آهنگی پرانرژی و ترکیبی از ریتم‌های شاد و خوش‌ آهنگ، حتماً شما رو هم شاد و خوشحال خواهد کرد. وقتی این آهنگ رو گوش می‌دید، حس می‌کنید که با یک سفر شگفت‌انگیز به دنیای خودتون برگشتید. صدای مجید درخشان و ریتم‌های آهنگ باران عشق به شما انرژی و شادابی می‌بخشد و می‌تواند حال و هوای خوبی رو برای شما به ارمغان بیاره.

مجید درخشان باران عشق برای همه‌ی هوادارانش یک شگفتی بزرگ است. این آهنگ دارای موسیقی زیبا و ترکیبی از ملودی‌های جذاب و هارمونیکال است که با صدای قوی و عاطفی مجید درخشان، به یکی از بهترین آثار او تبدیل شده است. بدون شک، باران عشق نظر تمامی هوادارانش را به خود جلب کرده و انتظار می‌رود که به یکی از پرطرفدارترین آثار مجید درخشان تبدیل شود.

دانلود موزیک باران عشق مجید درخشان

آهنگ جدید مجید درخشان بدون شک یکی از مهم‌ترین انتشارات این سال در دنیای موسیقی خواهد بود. طرفداران و فن‌ها از این انتشار باران عشق بسیار خوشحال خواهند شد زیرا باران عشق به دلیل خلاقیت، کیفیت و قدرت صدای مجید درخشان به عنوان یکی از بهترین انتشارات این خواننده تاکنون شناخته می‌شود.

Majid Derakhshan’s latest music release, Barane Eshgh, is not to be missed. Download it now for a musical experience you won’t forget.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.