دانلود موزیک تو نباشی رضا امیری

دانلود موزیک تو نباشی رضا امیری

Download New Music Reza Amiri To Nabashi

دانلود موزیک تو نباشی رضا امیری

تو نباشی رضا امیری

ترانه موزیک تو نباشی رضا امیری

دیگه عادت من شده از تو بخوام
پیشه من بمونی
ولی گفتی میرم تا که بیشتر از قبل تا که قدر بدونی
شب که میشه دلم پر میزنه
تا که رد بشم از کوچتون
یه شاخه گل بچینم عزیزم بزارم لبه پنجرتون
تو نباشی منه بد قلقو کی مثه تو آروم کنه
جز تو کی آخه میتونه اینجوری با حرفاش حالمو خوب کنه
ملودی مانیا
هستم من همیشم پایه حرفم من
نمیشه نری از قلبم
بی تو نمیشه
نه نه نه

در اینجا به معرفی آهنگ جدیدی از یکی از محبوب‌ترین خوانندگان دنیای موسیقی می‌پردازیم که با نام “تو نباشی” منتشر شده است. احساس موزیکالیتی که برای هر طرفدار موسیقی الهام بخش است، با انتشار آهنگ جدیدی از رضا امیری به تازگی بیشتر می‌شود. امروز ما خبری داریم که حتما برای شما جالب خواهد بود! آهنگ جدیدی با عنوان “تو نباشی” از “رضا امیری” منتشر شده است که این آهنگ با ملودی پویا و شنیدنی و شعری دلنشین، حتما به یکی از آهنگ‌های مورد علاقه شما تبدیل خواهد شد.

دانلود موزیک تو نباشی رضا امیری

از طرف دیگر، به منظور دسترسی سریع و آسان به این اثر، ما برای شما لینک دانلود مستقیم و پخش آنلاین رضا امیری تو نباشی را نیز در اختیار قرار داده ایم. با کلیک بر روی لینک دانلود، می توانید به سرعت و بدون هیچ گونه مشکلی، این اثر فوق العاده را دریافت کنید و از شنیدن آن لذت ببرید. همچنین، با کلیک بر روی لینک پخش آنلاین، می توانید بدون نیاز به دانلود، به راحتی تو نباشی رضا امیری را در هر زمانی که دوست دارید، پخش کنید.

رضا امیری تو نباشی برای همه‌ی علاقه‌مندان به موسیقی، یک تجربه‌ی استثنایی و ناب است. به همین دلیل، از شما دعوت می‌کنم تا این آهنگ فوق‌العاده را گوش کنید.

Looking for some upbeat and catchy music? Download To Nabashi by Reza Amiri for a fun and enjoyable listening experience.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.