دانلود موزیک شدی یه حسرت اره خب مرهات

دانلود موزیک شدی یه حسرت اره خب مرهات

Download New Music Merhat Bia Eshgh

دانلود موزیک شدی یه حسرت اره خب مرهات

شدی یه حسرت اره خب مرهات

ترانه موزیک شدی یه حسرت اره خب مرهات

همیشه با ترس نبودت زندگی کردم بیا عشق
اخه چیجوری ممکنه دریا بدون ساحلش
دوباره میخوام الان بزنم دلمو به دریا
دل من بی سر پناهه و بیا بشو پناهش
تو
شدی یه ستاره تو دلم
شدی یه حسرت اره خب
بیا که خونه دلم
ملودی مانیا
بیا جون دلم
بیا بازم بشین پیشم بده دل
دوس دارم خاطرات و مرور کنیم با هم کنیم عشق
دوس دارم بیای پیشم بشینی و زل بزنی ب م
دوباره عاشق بشم حسم بشه ع ش ق

اووه! آیا می‌دانید که یک آهنگ بسیار جذاب و پرانرژی از مرهات منتشر شده است؟ این آهنگ بی‌نظیر با عنوان “شدی یه حسرت اره خب” برای شما آماده شده است و به نظر من این آهنگ یکی از بهترین‌هایی است که او تا به حال منتشر کرده است. با شور و هیجان، مرهات در این آهنگ به طور شگفت انگیزی شرایط روزمره را به یک دنیای جدید و خیالی تبدیل کرده است. بیت‌های قوی و پرانرژی، ملودی‌های فوق‌العاده و صدای شگفت‌انگیز مرهات همه به همراه تکست بسیار پرمعنی، همه اجزای این آهنگ بی‌نظیر را تشکیل می‌دهند. به شما پیشنهاد می‌دهم این آهنگ بی‌نظیر را بشنوید و از آن لذت ببرید!

دانلود موزیک شدی یه حسرت اره خب مرهات

اگر شما هم از هواداران مرهات هستید یا علاقه‌مند به آهنگ‌های عاشقانه‌ی شنیدنی هستید، حتماً باید این آهنگ را گوش کنید. برای دانلود آهنگ «شدی یه حسرت اره خب» به صورت پرسرعت و مستقیم، به لینک‌های دانلود مراجعه کنید و همچنین می‌توانید آن را به صورت آنلاین پخش کنید. همچنین می‌توانید این آهنگ را با کیفیت‌های مختلف، از سایت ما دانلود کنید.

به صورت خلاصه، “شدی یه حسرت اره خب” از “مرهات” یک آهنگ بسیار دلنشین و زیباست که با ملودی پویا و صدای زیبای “مرهات” حتما به یکی از آهنگ‌های مورد علاقه شما تبدیل خواهد شد.

Get ready for a musical journey with Merhat’s latest song, Bia Eshgh. Download it now to experience his latest creative vision.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.