دانلود موزیک صفر تا صد امیر درباری

دانلود موزیک صفر تا صد امیر درباری

Download New Music Amir Darbari Sefr Ta Sad

دانلود موزیک صفر تا صد امیر درباری

صفر تا صد امیر درباری

ترانه موزیک صفر تا صد امیر درباری

من کجا برم بگو
انگار بدون تو یه کوه
غم دارم
از کجا برم بگو
تو کل شهرحرف میزنن
دربارم
صفرتا صد
پایه بودمو اما بد
ملودی مانیا
کردی به دلم اما بد
اون همه دوست داشتنا چی شد
سهم دستات قسمت کی شد
ارزوم این بود بمونی تو
عشق نشون نداد قشنگیشو
سهم دستات قسمت کی شد
اون همه دوست داشتنا چی شد
ارزوم این بود بمونی تو
عشق نشون ندادقشنگیشو
دل شکستن با توبود
من با همه خوب وبدت
میساختم
چجوری عوض شدی
که دیگه حتی تورو
نمیشناختم
من تا صبح
گریه کردمو اما تو
بارونی نبود چشماتو

آهنگ صفر تا صد امیر درباری، با همراهی بهترین تنظیم کننده‌های صنعت موسیقی، با کیفیتی عالی ضبط شده و به راحتی می‌توان آن را در محیط‌های مختلف، از جمله در خودرو، در منزل و حتی در محل کار، گوش داد. با توجه به پرطرفدار بودن امیر درباری، بسیاری از هواداران منتظر انتشار این آهنگ بودند و حالا این آهنگ در حال تبدیل شدن به یکی از پردانلودترین آثار امیر درباری در بازار دانلود موسیقی است. آهنگ صفر تا صد امیر درباری اثری خلاقانه و ماندگار است، که با اجرای قوی امیر درباری، تنظیم قوی و واژه‌های جذاب، می‌تواند احساسات قوی و پایدار در شنوندگانش به وجود آورد.

آهنگ جدید امیر درباری با نام “صفر تا صد”، احساسی و شنیدنی است. با شعری پر از احساس و موسیقیایی پرشور، این آهنگ قطعاً قلب شنونده را به لرزه در می‌آورد. در آهنگ صفر تا صد، امیر درباری با صدای پرقدرت خود، مفهوم دوستی و احساسات عمیق را به شنوندگان القا می‌کند.

دانلود موزیک صفر تا صد امیر درباری

استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه صفر تا صد امیر درباری خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود امیر درباری نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه صفر تا صد تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد.

Ready to experience the next level of music? Download Sefr Ta Sad by Amir Darbari and immerse yourself in his latest creation.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.