دانلود موزیک آغوش تو رایکادو

دانلود موزیک آغوش تو رایکادو

Download New Music Raicado Aghooshe To

دانلود موزیک آغوش تو رایکادو

آغوش تو رایکادو

ترانه موزیک آغوش تو رایکادو

توی دلم آتیشه چون فکرم هنوز هست پیشت
بهونتو میگیره مگه دل حالیشه
بیا بخند ک خنده هات اب رو اتیشه بیا بشین کنار من
نذار نبود تو برام عادی بشه
آغوش تو لازممه الان مال منه گرمیه اون دستات
مثل نفسی برام زودی بیا فاصله رو وردار
نمیتونم حتی یکبار تورو بذارمت کنار
بیا فقط همین یبار دیگ منو تنها نزار
ملودی مانیا
توبهترین بهونه ای واسه ی شب بیداری هام
بیا منو صدا بزن همین الان همین الان

اووه! آیا می‌دانید که یک آهنگ بسیار جذاب و پرانرژی از رایکادو منتشر شده است؟ این آهنگ بی‌نظیر با عنوان “آغوش تو” برای شما آماده شده است و به نظر من این آهنگ یکی از بهترین‌هایی است که او تا به حال منتشر کرده است. با شور و هیجان، رایکادو در این آهنگ به طور شگفت انگیزی شرایط روزمره را به یک دنیای جدید و خیالی تبدیل کرده است. بیت‌های قوی و پرانرژی، ملودی‌های فوق‌العاده و صدای شگفت‌انگیز رایکادو همه به همراه تکست بسیار پرمعنی، همه اجزای این آهنگ بی‌نظیر را تشکیل می‌دهند. به شما پیشنهاد می‌دهم این آهنگ بی‌نظیر را بشنوید و از آن لذت ببرید!

دانلود موزیک آغوش تو رایکادو

اگر شما هم از هواداران رایکادو هستید یا علاقه‌مند به آهنگ‌های عاشقانه‌ی شنیدنی هستید، حتماً باید این آهنگ را گوش کنید. برای دانلود آهنگ «آغوش تو» به صورت پرسرعت و مستقیم، به لینک‌های دانلود مراجعه کنید و همچنین می‌توانید آن را به صورت آنلاین پخش کنید. همچنین می‌توانید این آهنگ را با کیفیت‌های مختلف، از سایت ما دانلود کنید.

به صورت خلاصه، “آغوش تو” از “رایکادو” یک آهنگ بسیار دلنشین و زیباست که با ملودی پویا و صدای زیبای “رایکادو” حتما به یکی از آهنگ‌های مورد علاقه شما تبدیل خواهد شد.

Get ready for a musical journey with Raicado’s latest song, Aghooshe To. Download it now to experience his latest creative vision.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.