دانلود موزیک تو عشقمیا امیر سرخی

دانلود موزیک تو عشقمیا امیر سرخی

Download New Music Amir Sorkhi To Eshghamia

دانلود موزیک تو عشقمیا امیر سرخی

تو عشقمیا امیر سرخی

ترانه موزیک تو عشقمیا امیر سرخی

یه جوری عاشقی کن کسی
اصلا نه نتونه
همه بگن این دو تا چقدر
عاشقن و دیوونه
آره عزیزم فقط خود خدا میدونه
که این عاشق تا آخرش
با تو میمونه
تو قلبم تو حق خدایی داری
ملودی مانیا
آخه عشقم نمیدونی
عجب چشایی داری
تو عشقمیا همه عمرمیا
میمیرم اگه منو ترک کنیا
تو جون منی تو رگ و خون منی
نبینم بری ازم دل بکنی
تو عشقمیا همه عمرمیا
میمیرم اگه منو ترک کنیا
تو جون منی تو رگ و خون منی
نبینم بری ازم دل بکنی

وای! امروز یکی از هنرمندان مورد علاقمون، یک آهنگ فوق‌العاده جدید منتشر کرده! آهنگ این هنرمند با عنوان امیر سرخی، حتماً شما رو هم شگفت‌زده خواهد کرد. من معتقدم که تو عشقمیا، یکی از بهترین‌هایی است که تا به حال از امیر سرخی منتشر شده. با صدای بسیار دلنشین و قوی امیر سرخی، همراه با آهنگی پرانرژی و ترکیبی از ریتم‌های شاد و خوش‌ آهنگ، حتماً شما رو هم شاد و خوشحال خواهد کرد. وقتی این آهنگ رو گوش می‌دید، حس می‌کنید که با یک سفر شگفت‌انگیز به دنیای خودتون برگشتید. صدای امیر سرخی و ریتم‌های آهنگ تو عشقمیا به شما انرژی و شادابی می‌بخشد و می‌تواند حال و هوای خوبی رو برای شما به ارمغان بیاره.

امیر سرخی تو عشقمیا برای همه‌ی هوادارانش یک شگفتی بزرگ است. این آهنگ دارای موسیقی زیبا و ترکیبی از ملودی‌های جذاب و هارمونیکال است که با صدای قوی و عاطفی امیر سرخی، به یکی از بهترین آثار او تبدیل شده است. بدون شک، تو عشقمیا نظر تمامی هوادارانش را به خود جلب کرده و انتظار می‌رود که به یکی از پرطرفدارترین آثار امیر سرخی تبدیل شود.

دانلود موزیک تو عشقمیا امیر سرخی

آهنگ جدید امیر سرخی بدون شک یکی از مهم‌ترین انتشارات این سال در دنیای موسیقی خواهد بود. طرفداران و فن‌ها از این انتشار تو عشقمیا بسیار خوشحال خواهند شد زیرا تو عشقمیا به دلیل خلاقیت، کیفیت و قدرت صدای امیر سرخی به عنوان یکی از بهترین انتشارات این خواننده تاکنون شناخته می‌شود.

Amir Sorkhi’s latest music release, To Eshghamia, is not to be missed. Download it now for a musical experience you won’t forget.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.