دانلود موزیک من همون زندونی ام که حامد منوری

دانلود موزیک من همون زندونی ام که حامد منوری

Download New Music Hamed Monavari Joghde Shab

دانلود موزیک من همون زندونی ام که حامد منوری

من همون زندونی ام که حامد منوری

ترانه موزیک من همون زندونی ام که حامد منوری

من یه زندونی پیرم
پشت میله ها اسیرم
نه دلم میخواد بمونم
نه دلم میخواد بمیرم
من همون زندونی ام که
شب به شب جای ستاره
توی تنهایی و تردید
میله هارو می شماره
ملودی مانیا
من همون زندونی ام که
شده محکومه جدایی
ا بذ تو قفس بمونم
واسه من مرگه رهایی
من دچار این غروبم
من اسیر انتظارم از
شروع این اسارت
یه ملاقاتی ندارم
جغد شب دوباره میخونه
برام خاطراتت مث زندونه
برام زندونو رها کنم
کجا برم
مگه دلبریدن آسونه برام

آهنگ من همون زندونی ام که حامد منوری، با همراهی بهترین تنظیم کننده‌های صنعت موسیقی، با کیفیتی عالی ضبط شده و به راحتی می‌توان آن را در محیط‌های مختلف، از جمله در خودرو، در منزل و حتی در محل کار، گوش داد. با توجه به پرطرفدار بودن حامد منوری، بسیاری از هواداران منتظر انتشار این آهنگ بودند و حالا این آهنگ در حال تبدیل شدن به یکی از پردانلودترین آثار حامد منوری در بازار دانلود موسیقی است. آهنگ من همون زندونی ام که حامد منوری اثری خلاقانه و ماندگار است، که با اجرای قوی حامد منوری، تنظیم قوی و واژه‌های جذاب، می‌تواند احساسات قوی و پایدار در شنوندگانش به وجود آورد.

آهنگ جدید حامد منوری با نام “من همون زندونی ام که”، احساسی و شنیدنی است. با شعری پر از احساس و موسیقیایی پرشور، این آهنگ قطعاً قلب شنونده را به لرزه در می‌آورد. در آهنگ من همون زندونی ام که، حامد منوری با صدای پرقدرت خود، مفهوم دوستی و احساسات عمیق را به شنوندگان القا می‌کند.

دانلود موزیک من همون زندونی ام که حامد منوری

استقبال مخاطبین و دانلود بالای قطعه من همون زندونی ام که حامد منوری خود نیز گواه موفقیت بالای این آهنگ است که باعث شده تا خود حامد منوری نیز رضایت خوبی از خود داشته باشد در تلاش باشد تا حتی کارهای بهتری نسبت به ترانه من همون زندونی ام که تولید و منتشر کند. این روزها که دنیای موسیقی پر شده از خوانندگان جوان و کارهای متفاوت موسیقی و هرکسی برای دانلود بیشتر و بدست آوردن مخاطب بیشتر تلاش میکند، هیچ خواننده ای بیکار ننشسته و تلاشش این است تا در این چرخه بزرگ حرفی برای گفتن داشته باشد.

Ready to experience the next level of music? Download Joghde Shab by Hamed Monavari and immerse yourself in his latest creation.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.