دانلود موزیک برنگرد مارلون

دانلود موزیک برنگرد مارلون

Download New Music Marlun Barnagard

دانلود موزیک برنگرد مارلون

برنگرد مارلون

ترانه موزیک برنگرد مارلون

وقتی داری میری عکساتو ببر نزار ازت چیزی بمونه پشت در نمیخوام هیچ وقت بیاد ازت خبر برو برنگرد هیچی رو از خودت اینجا جا نزار پایه هیچکی رو دیگه این وسط نیار بهونه هاتو دیگه بزار کنار دیگه برنگرد فاصله افتاده مییونه مون دیگه نمیتونم بگم بمون تو خیلی بد کردی با هر دو مون برو نگرد نمیزارم با دلم بازی کنی نمیزارم صحنه سازی کنی نمیتونی دلمو رازی کنی دیگه برنگرد
برو وبا خودت ببر خاطره هامو پاک میکنم پشت سرت من ردپا تو قرار نبود که قصه مون اینجور تموم شه هیچ وقت نمی خواستم که با دوری تموم شه

با وجود اینکه بیشتر از چندین بار آهنگ مارلون برنگرد را گوش داده‌ام، هیجان‌ زدگی و شگفتی که از این آهنگ بدست آمده، همچنان در دلم جاری است. برای من این آهنگ یکی از بهترین های سال است و هیجان و انرژی این آهنگ تا به حال را در موسیقی های دیگر به این اندازه تجربه نکرده‌ام. این موزیک در کلیپی ویژه ای اجرا شده که به وضوح نشان دهنده تلاش بی وقفه مارلون برای بهتر شدن و خلق آثار جدیدش است. وی در برنگرد از ابزارهای مختلف صوتی مانند ویولن، پیانو و گیتار الکتریک استفاده کرده که با هم ترکیب شده و یک صدای بی نظیر را به وجود آورده است.

دانلود موزیک برنگرد مارلون

موسیقی در این آهنگ از سبک پاپ و الکترونیک الهام گرفته و با تلفیق صداهای آلترناتیو و ریتم های الکترونیکی، بسیار جذاب و زیبا شده است. همچنین، تنظیم موسیقی با بکارگیری سازهای الکترونیکی نوین و در عین حال استفاده از سازهای سنتی ایرانی انجام شده که باعث شده است که آهنگ برنگرد مارلون بسیار شنیدنی و فریبنده باشد.

If you’re a fan of Marlun, you won’t want to miss his latest music release, Barnagard. Download it now to hear his newest song.

امتیاز بده گلم

میانگین امتیاز / 5. تعداد آرا:

هنوز امتیازی ثبت نشده رفیق

دانلود از ملودی مانیا نیم بها و نصف حجم برای شما محاسبه می شود.